telefon(01) 423-89-40
gsm (041) 779-698
 glave.zupanic@gmail.com

STRUŽENJE ZAVORNIH DISKOV IN BOBNOV

Najprej mora mehanik preveriti debelino diska, če so diski sploh še primerni za struženje.  Minimalno debelino predpiše proizvajalec in je navedena na samem disku ali pa jo najde v katalogih. Diske je potrebno tudi dobro pregledati, da nimajo kakšnih morebitnih razpok.

Struženje zavornih diskov in bobnov je priporočljivo vedno, ko se menja zavorne obloge ali če se pojavi tresenje na zavorni stopalki.

Za struženje zavornih diskov in bobnov uporabljamo namensko stružnico, katera ima sistem dveh strugarskih nožev. To pomeni, da stružimo obe naležni površini istočasno, kar zagotavlja 100% vzporednost naležnih ploskev. Če te vzporednosti ni, to čutimo kot tresenje zavorne stopalke. To je zelo neudobno in posledično povzroča dodatno obrabo na podvozju (roke, končniki, selen bloki…).

Ko so diski oziroma bobni postruženi in pravilno montirani, jih moramo previdno vpeljati. To pomeni, da se poizkušamo vsaj kakšnih 200-300 km izogibati sunkovitemu zaviranju. V kolikor se tega ne držimo, povzročimo pregrevanje diska in posledično tresenje na zavorni stopalki. Takšno vpeljevanje zahtevajo tudi vsi proizvajalci diskov in bobnov, tako originalnih kakor tudi konkurenčnih znamk.

Stružimo zavorne diske do premera 460mm in zavorne  bobne do premera 480mm, klasične in z integriranim ležajem.